Ma, avagy a NagyFelvételiNap:D

 2010.03.06. 13:33

 na voltam ma 3 szóbelin.
Első Törökben volt, angol kb 8 után kicsivel. Bementem. Egy huszonéves és egy harmincvalahanyas nő volt bent, jófejek voltak. Kaptam egy szöveget, ami egy angol vicc volt /jó szar is volt:D/, az alatt kérdések, válaszhattam hogy magyarul vagy angolul válaszolok, angolt választottam.
Jó, azok mentek, aztán témakört kelett húznom. Clothing. Elmondtam amit tudtam, szerintem jól ment, bár egy kicsit átmentünk a shopping témába. Azthiszem ennyi volt, vagy csak nem emlékszem teljesen xD

Katt a tovább>-ra, hogy tovább olvashass.

Azután mehettem matekra, na ott váni kellett egy kicsit, és asszem /igazából a tesóm mondta/ a Guba junior apja vagy ki /asszem az igazgatóhelyettes?/ volt bent, meg egy elég idős nő. Egyszerre vagy 4en voltunk bent, húztam egy lapot, amint három feladat volt. Sorba mentünk ki és beszéltük meg a feladatot. Amúgy vagy egy órát bentvoltam, egy csomó időm volt gondolkodni, de ígyis elk*rtam, na mind1.
Első feladat egy egyenlőtlenség volt, azt kúrtam el benne, hogy mikor megszoroztam minkét oldalt tízzel, akkor nemraktam ki a zárójelet (evvan), a második egy ilyen egyszerű feladat, hogy van egy 5,8dm kerületű téglalap, aminek az egyik oldala 4 centi. És van egy négyzet, aminek a területe ugyan annyi, mint a téglalapnak. És mennyi annak a négyzetnek az egy oldala? Szóval ez elég egyszerű potyafeladat volt. 
A harmadik meg függvény volt, ott kb azt se tudtam mitcsináljak először, de aztán rávezettek, és úgy már ment, majd meglátjuk mi lesz belőle.

Aztán mentünk Petőfibe, ott várni kellett vagy 2 órát, na mind1.
Oda bementem, és sikerült belecsempészni néhány bonyolultabb dolgot a dologba, meg ott már nem is stresszeltem, hogy ott folyamatosan bólogattak, meg mondták, hogy very good, meg kérdezték is hogy ki az angoltanárom, meg mondták, hogy remélik hogy idejövök. Aztán rátettem egy lapáttal, amikor mondtam az angoltanárnak, hogy az ő bemutatóóráján voltam:D

Szóval egész jól sikerült ez a nap, valhol még nincs véletlenül angolfelvételi?:dd

Címkék: cool török petőfi angol gergő felvételi shit továbbtanulás jóa

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr221813712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2010.03.06. 13:41:56

háááát nekem a francia tök jó volt:D ahogy beértünka suliba egyből be is hívtak, mer sokan hiányoztak, aztán beszélni kellett magamról meg stb.....angolon.......olyan volt hogy ugye kérdezte a pasi hogy mit szoktam csinálni szabadidőmbe, mondom görkorizni a barátokkal, aztán kérdezte hogy használok e végőfelszerelést, mondtam nem aztán meg mondta hogy akk néha elesek? mondom néha igen, aztán kérdezi hogy mer ugye
az elején mondtam hogy tervezem a gyerekeket
és hogy akkor a gyerekeimre majd nem adok védőfelszerelést?
na mondom azt honnan a faszból tudjam
na midnegy
ezt nem mondtam be.xDDDDDDDD
de úgy összességbe jó volt
aztán mondta hogy én nagyon veszélyes vagyok....LoL
xDDDDDD

Dittkee 2010.03.06. 15:38:44

má tervezed a ygerket ghecc?:O XDDDDD
terhes vagy?:O:P XDXD
am én kivagyok
még midnig nemtom mcisnáljak

ShitCannon 2010.03.06. 15:43:06

premontrei és török? na melyik legyen?

BrigixD 2010.03.06. 16:42:57

Gergő azt szeretné, hogy a Premi legyen:D:D

ShitCannon 2010.03.06. 17:23:16

xD
honnan tudtad?(hello)xD

Dittkee 2010.03.06. 19:21:07

mostmár nnayon kivagyok, akármelyiket választom, sztem azt fogom bánni utána végig vagy 5 évig:O
lehet hogy az lenne a legjobb ha fel se vennének:I
de ha nem vennének fel a törökbe biztos hogy csakazért is oda akrnék menni:(
mindig azkéne amit éppen nincs...ezvan:(

Dittkee 2010.03.06. 21:01:06

gergő utolsó mondatod...:I
elneszáljál már magadtól szőkeséég(N)

ShitCannon 2010.03.07. 19:04:07

úgyismersz? neaggódj:>
süti beállítások módosítása