Szerenád

 2010.06.11. 23:28

Ugyvolt hogy mi előbb odamentünk vivivel, mert ugye én csináltam a bemutatót:D

Na szal odaértünk,felmentünk az előadóiba, megmutattam lajosbácsinak , aki elkezdett sírni o_O de még igy az elején, még nemis értünk a 7.es évhez sem, de már szipogott:O

Aztán megirtuk a bezsédet ami kb avgy 3 mondtad volt, utána pedig mindeki szépen elkezdett gyülekezni. Gergő megjött a guitar hero val, azt kérdzete hogy nemkéne e mondani a többieknek hogy akkor ez igy lesz, meghogy ezt egyeztetni kéne. Mondom jóvan, odamegyke fiúkhoz.mondom hogy figyeljek már erre mivan? dani rögtön elkezd izélni hogy én nem servezkeggyek már:O ez beteg, na min1 utána még ott ordibáltunk vagy 5 percet xd

Közbe kiosztották a virágot meg az ajándékot amit a tanároknak adunk oda.Aztán bementünk és leraktuk a tányérokat arra akis asztalra, majd kiosztottuk alapokat. A tanárok alépcsőn álltak gyretyávala kezükbe mimeg elkezdtünk énekelni.

1.A zene az kell

2.Kör közepén /gergő oylanjókis gitáár szólót nyomott le...nagyonottvolt és rendesen megadta a hangulatot:DD/

3. ég és föld között

a zene közepedte krisztián egy kicsit befigylet XD...nemrészletezem :D

Aztán felmentünk az emeletre és átadtuk az ajándékokat, majd bementünk az előadói teremben, ahol szépen középre voltak hízva a padok és meg volt terítve. Na ott beindítottam a bemutatót, amit csináltunk, és szinte midnki röhögtött...mivel sztem vicces volt :D

Egy páran persze elkezdtek sríni, de én valahogy ferlse fogtam hogy ballagunk meg vége, szal nemis érzékenyültem el emg smei..ja meg megígértem multkor hogy nemsíroktöbbet szal na...

Utána ettünk-ittunk bezsélgettünk egy kicsit. Dani félrehívott hogy béküljünk ki mondom okéé :D 

Aztán meg mentünk haza, mikor mentünk ki ottvoltak a b-sek c-sek....a viviék lementek krisztiánlesre mimeg jennyvel hazamentünk a szokványos úton

Szal igy összedégében sztem jóvolt :D....meg tegnap is nagyonjóóvolt, főleg a tánc a végefeéé...kár hogy yolan gyorsan vége lett :/

bemutató alatti zenék: https://www.youtube.com/watch?v=pWigUNF1wQg

még mostis ezthalgatom, annyira tetszik :D

https://www.youtube.com/watch?v=VOwmojErr_M

aztánn green day

majd végül republik 67-es út

Kár hogy vége, de talán jobb is, mert nemtudom miktörténnének ha még 1 évig együtt maradnánk...persze z nemjelenti azt hogy nemfogtok hiányozni:)

am holnap ballagás...még midnig nemfogtam fell:D szal sztem nemnagyon fogok sírni...:D

na asszemmegpróbálok aludni, rmeélem nemjárok ugy mint tegnap hogy 4-ig fennvoltam :O:O

jóéjt

 

/Gergő: légyszi tekerjetek lejjebb, pont egyszerre írtunk bejegyzést, szóval a szerenádról kettő van :)/

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr732075315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShitCannon 2010.06.11. 23:30:45

hát ez meg? :D:D
az előbb írtam én is egy bejegyzést :D
süti beállítások módosítása