Szóval ma péntek van(Jupii^^), és azért az osztály az ügyeletes teendőit végezte. Mi Rékával focin voltunk, mellesleg kurva jóó volt*.*, és Rékának előbb kellett elmenni, mert kint a sorakozónál kihirdették, hogy 5. lett a versenyen. Gratulálunk Réka(Y).

Utána egyből dzsanáltunk ügyelni, majd matek volt. Személy szerint én azt se tudtam, hogy miről dumáltunk, mert csak bámultam ki a fejemből, kicsit megviselt a fél 6-os kelés.

Utána a szünetekben keringőztünk, és én meg elrohantam amikor ott volt az Andi néni o.O No commentxD.

Médián a filmről tanultunk, rajzon meg vmi színházat szerkesztettünk:D

Infón annyit kellett írniT_T Mindenki el akarta tőlem csórni a Danit, hogy neki legyen a keringőtársa O_O Nah mind1, ott is kikészültem egy sort.

Irodalmon 3 ember felelt a versből, és Szilvike pedig verselemzésből 3-ra teljesített. Amúgy ha észrevettétek egyre inkább írói sztílusba írom a bejegyzéseket.

Színjátszó ilyen volt e-->(Y) Főleg a stoppos játék*_*

Most nincs több amit tudnék írni, úgyhogy akinek van kedve az írjon, vagy KOMOLJON. Bár ezt most mondom előre, hogy nem lesz ilyen, szal tiszta felesleg volt ezt is írnii T_T

ßß<3

A nagyon hosszú bejegyzés további része a tovább után. ;)

ShitCannon

Már rég írtam bejegyzést, gondoltam most összedobok valamit :) 0:40 van, szval inkább sietek, am Brigi kijavítottam a hibáid >_< Na szóval a mai nap unalom volt, úgy, mint a többi. Nem is értem, nem érzek arra indíttatást, hogy bejegyzést írjak... Najó, erre kicsit rádob az is hogy Aion-ozok *_*

Az utóbbi időkről:

Igen unalmasan telnek napjaink, rohadt sok jegyet kapunk sztem és már kezd egy kicsit fárasztani, még ha nem is tanulok... Az előkészítők elkezdődtek, egész elviselhetőek, az angolra nemsikerült bejutni Gödöllőre, mivel nem fértünk már be :/ Pofozkodás lessz xD De amúgy nemlett :D

Megtörtént az első keringőóra, most minden csaj a Danira hajt, mert aztmondják, hogy vele tök jó táncolni. Én már le is vagyok szarva? :c Najó, csak viccelek, jajjdejó vicceim vannak... Nekem tetszett az óra, bár egy kicsit fárasztó volt. Az Edit szerint nincs esélyem a bálkirályságra ( :c ), de hát kitudja :)

Úgyérzem ennyi elég is lesz most, remélem észrevettétek ezt a bejegyzést :) Azért a Brigiébe írtam, hogy nehogy az enyémbe kommenteljetek, mert általában az uccsóba szoktatok :D Briginek is legyen öröme =D x)

Na köszi, hogy elolvastátok, ßß =)

Edikte,
Énis már nagyon rég írtam bejegyzést, és most hogy ti írtatok, rám is rámtört a késztetés. Nemfogok sokat írni és többnyire csak válaszolok vagy kiegészítem a dolgokat egy-két dologgal.

Hát igen arra a gödöllői Török Ignác előkészítőre nem jutottunk be. Nem tudom miért nem tudtak csinálni még egy csoportot, nekik ez csak haszon lett volna. Ennyi erővel majd fel se vesznek oda, mert bemondják, hogy nem vagyunk gödöllőiek. Na igen ezt nevezik előítéletnek, protekciónak vagy előnynek. És ebből pofozkodás lesz...vagy csöcskidob? (komoly,gondolkodó fej)
Na jó, szerintem én a Törökbe, vagy akárhova máshova megyek továbbtanulni, nem fogok ilyeneket csinálni. Vagyis egyenlőre nem tervezem.

Az első keringő próba...hát viszonylag jó volt. Én az első negyedes forgásnál nekimentem a Gergőnek meg az Ádámnak is :$ xD
És azért akar mindenki a Danival táncolni, mert ő táncol a legjobban. Rendesen kihúzza magát, és nem lógatja a vállát meg a kezeit. Gergő, te levagy szarva, szartsekapsz, mert mi nem szeretjük a kockákat....Persze azért ismerek kivétel lányt ;) Hajráá!
Gergő sajnálom, ha megsértődtél azon hogy mondtam, hogy szerintem nem te leszel a bálkirály. Végignéztem a soron amikor vonultunk előre, és mint mondtam Te meg a Réka mentetek a legszebben. De ezt Ti is tudjátok, hogy nem az számit ki mennyira táncol szépen, vagy ki mennyire szép. Inkább az a döntő, ki mennyire "híres" vagy ismert. És azt én belőled nemnagyon nézem ki, hogy bemész az ötödikbe meg a hatodikba kampányolni magadnak, hogy "szavazzatok rám". Ottvan példának a tavalyi év is, szerintem mindenki tudja kikről beszélek...
Ha azokra szavaznának akik a legszebben táncolnak, Ti nyernétek. Nem azt mondom, hogy erre nincs esély, mert van.
Én mindenesetre rátok szavazok, de szerintem ezzel az osztály többi tagja is így van :)

A pénteki napon én majdnem elaludtam. Szünetekbe egyfolytába táncoltunk. xD
A Ladócsy valami olyat mondott, hogy régen a keringő be volt tiltva, mert sexista tánc.o_O
Versből én feletem és ötös lett:P Színjátszó jó volt:D Már nemnagyon emlékszem mivolt még.

Ne boruljunk ki:

a, hogy nem jutottunk be a gödöllői előkészítőre (az angoltanfolyam, nem előkészítő :) - ShitCannon), és csak bánják, hogy nem ment oda 3 ilyen okos gyerek xP

b, ha nem leszel Gergő bálkirály, de nem is kell, mert te akkor is mindig az egyetlen, örök, szőke, kockulós(N) 8.a hercege maradsz

c, ha nem te leszel a bálkirálynő Réka, attól még érezheted a fejeden a koronát.

Mindenesetbre szerintem a 8.a nyomó többsége melettetek ál. Nem fogunk holmi ribancokra, vagy köhöm romarómeóra szavazni. xD :) :P

Editke xXx

Címkék: én cool edit shit sok brigi máté réka ádám dani osztályzat keringő csomi

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr701439097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShitCannon 2009.10.10. 00:51:15

Jó kis bejegyzés lett ;)
Remélem nem zavar, de kijavítottam a helyesírási hibákat, és írtam a végébe még1 bejegyzést =D Olvassátok el :D
Na jó8 0:50 ßß

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.10.10. 10:28:58

Hát sorry gergő de az én szavazatom fiú részről másnak adom, és ti télleg jobban táncoltok és vonultok mint akárki más..XD

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.10.10. 12:50:41

1,na jóvan edit ezen megsértődtem!!!
nem is akartam arra a ribancra szavazni má mondtam...egyátalán nem terveztem 2, mi az hogy a fején ÉREZHETI a koronát??XDDD ez naon bénaXDD

Dittkee 2009.10.10. 12:56:57

benned egy csepnyi költőiség sincs bazz?!
az arra volt célzás hogy rajra igyis korona van mert szőkehercegNÉÉÉ
ÉRTEM? XD
és tudom hogy béna de nnemszójjá be!!!

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.10.10. 13:00:07

xDD
bennem nincs költőiség???
ieket ne mondjá vagy úgy jársz mint a brigiXDD

Dittkee 2009.10.10. 13:01:17

hogy?:O XD
am aki feljön PLS kommentelje az irományom:P XD

ShitCannon 2009.10.10. 17:49:18

Kommentelem xD Na szóval, Edit sokat fejlődtél helyesírásban xD Na mindegy, kijavítottam a hibákat. Am az a "fején érezheti a koronát" szövegen énis röhögtem eggyet xP :D Najóvan, hagyunk érvényesülni :P :D XD

BrigixD 2009.10.10. 18:35:15

Gyáá egésznap nem voltam fent, és erre 8-an komenteltetek, és írtatok is hozzá *kurváraa örül*^^.
Hát gyerekek, azért örülők, hogy a Dani velem táncolxD
Mindig röhögök a fején,amikor mindenki öt akarja:D
És nem kicsit vág fejeke.xD
Am meg sztem a Séróbáró lehetne bálkirály, mert:
1.Mert szőke, és a szőkék összetanak:D
2.mert sztem tök faszául táncolsz*vigyorgófej*
3. és mert eltom intézni hogy te légyél a bálkirály;)
Szal hajráá:D
ßß<3

Dittkee 2009.10.10. 19:25:36

igen, most odafigyeltem a helyesirásra:D:P(büszkefej)xD
sztem nemis volt benne hiba(CRS)
és brigi nemtudád elintézni sRY :(

ShitCannon 2009.10.10. 20:11:31

@Dittkee: Edit, de volt benne hiba, nem is egy, a legtöbb az volt, hogy nem hosszú í-t írtál hanem rövidet :D De ezen kívül is voltak :)

^.^Réka^.^ 2009.10.10. 20:51:03

nem..én nem akarok a Danival táncolni..és mért ne
bemegyünk a kisebbekhez"Szavazzatok rám!"szlogennel..Sztem tökéletes!hát...nekem(cöh)semmi esély a bálkirálynősségre..és a Gergely Réka is mondta h szépen táncoltunk=):$köszi Edit:Pam nem vagy leszarva Gergő...tudod h nem hagylak cserbenxD
és tiszta szégyen az az 5. helyezés..tiszta szánalom!azóta nagyon ki vok akadva...
MÁR VÁROM A CSÜTÖRTÖKÖT..megint keringőxD

Dittkee 2009.10.10. 21:57:27

tiszta helyesn irtam (durcisfej)
tudom hogy nemakarsz a danival táncolni...
am azé az furcsa lene ha bemennétek az ötödikbe hogy: Szavazz rám! XD
Nálam ezzel a tavalyi 8adikosok csak azt érték el hogy nemrájuk szvaztam(N) száánaloom

ShitCannon 2009.10.10. 22:54:15

@Dittkee: Őőő igen, az a szavazz rám tényleg nem lenne valami szimpatikus :P :D Majd megoldjuk valahogy (hello)
Amúgy de igen, volt pár hibád. Jah, és azt nemértem, hogy a neveket miért kisbetűvel írtad, a te-t meg naggyal. Bár szokták a te-t naggyal, de azért a neveket nemszokták kicsivel :d

^.^Réka^.^ 2009.10.10. 23:01:37

de most mé ne?xD
azt ha ezt elképzelem..rámtörika szakadhatnék!

BrigixD 2009.10.11. 10:34:27

Edit eltudnám intézni hogy egy egész osztály a Gergőre szavazzon:D
És el is fogom^^

Dittkee 2009.10.11. 13:01:34

nemfog az egész osztály a gergőre szavzni
és az végképp reménytelen hogy megnyerje...
és a neveket elfelejtettem nagybetűvel irni naa (CRS)
am az elég szánalom lenne ha ott kampányolnátok(N)

Dittkee 2009.10.11. 13:23:50

2 suttyó...gyerefel kérleeek!!
süti beállítások módosítása