Csizma:Pxd

 2010.06.02. 23:07

Huh mostmár jobban vagyok:D xd

Ugye elmentünk 3-an én réka vivi a templomba 7 órára a kórus próbájára, mert iylen szólódalt éneklünk...nagyonjóóvolt :D

Nekem mivel átázott mindkét cipőm, és  amásik 2 sportcipő nagyonszégyen volt, a csizmámba mentem:O xdddddd..kiscit odabazsott :D xd

Nagy ba bejöna  vivi bekísérem nappali, mondom üjjél le...leül...kezébe adoma villát: egyéél xd

Apa hozott gyrost és azt megettük..meg utána epret xd

hazafelé meg tetünk egy kis kitérőtt khm... nemkel tudni merre xd

Nagy aottvagyunk a ház előtt, látok egy ciciát...kérdzezem vivitől van macskájuk?:O
vivi monyga hogy nemhiszi, szertinte cska egy kóbor macska...mondom nemtom
vivi: dehát oda ki ne akarna bemenni?:O

aztán vivi: jajjah, ha én kóbormacska lehetnék....higgyétek el nemakarjátok hallani a foyltatásst xdddddddd

Am ezúton felhatalmazok midnekit, hogy jó erősen verjen fejbe ha mégegyszer elkezdek bőgni :O xd

És am megnézte rihanna számait magyar fordításar...izééé...durva...

És végül hoyg elhet vaalki ennyire kétszinűű?:O(N) ezmár...nemhiszem el hogy vannak iylen emberek is...:/

szal ígytörtéént hogy a hivatalos nyár második napjén csizmában sétálgattam :O xd

am gergő gyeremárfel, panaszkodni akarok neked :/ xd

I see you aiming at my pedastal, I betta let ya' know that I amamam soo hard...

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr882052282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShitCannon 2010.06.03. 18:18:57

,,Am ezúton felhatalmazok midnekit, hogy jó erősen verjen fejbe ha mégegyszer elkezdek bőgni :O xd"
megfogadom:d
süti beállítások módosítása