Discoo...(képekkel)

 2009.12.17. 15:57

 Szal még a múltkori discóról szó se esett, úgy döntöttem, írok róla pár szót.... Szal Rékáéknál készülődtünk, hullámos hajam lett, Brigikém kisminkelt :P (ami tiszta jó volt♥) aztán felöltöztünk, nem akarok egO-s lenni, de tökre tetszett a ruhám :P Aztán amikor már mindenki kész lett, igaz hogy későn, de odaértünk (jobb később mint soha), aztán Lajosbá kiosztotta a mikulás ajándékokat, utána mindenki osztállyal ment az aulába, ahol Csababá kihirdette a mikuláskupa eredményeit. A mi helyünk minden kategóriában utolsó helyet foglalta :P
Aztán következett a disco.... ami az én számomra azért kicsit durva volt, elkavargattam én a Danival, K. Gergővel, meg a J. Mátéval....DE! nagyon nem akartam xDDD vagyis hát:# Nah mindegy...XD Szal elment az eszem!!!! XD Hát nem is tom, sztem én már nem fűzök hozzá többet, a disco részhez jöjjenek a képek, amik semmit nem bizonyítanak (azaz hogy kurvultunk volna, merhát mi???kurvulni??? XDDD csak a discoba...) Aztán hát voltak nagyon szégyenek is.. XD De a Rékánál is nagyon jó volt, azt már nem akarom írni, mert megyek keringőre, nah bb<333

Képek a tovább után!

kasjl

Címkék: disco képek stb:p

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr1001604702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása