Bankett :Đ

 2010.06.10. 22:16

Helllóóóóó, mindenki! :DD

Szóval. Hazaértünk a bankettről :) De kezdjük az elején :)

Mikor a 6. órában próbáltunk egyet a szerenádra, mindenki elment haza, gondolom készülődtetek a bankettre. Bár én személy szerint fetrengtem ágyamban-fotelban stb xd na de mindegy is :D A lényeg, hogy mint mindig, már megint késésben voltam, és akkor jutott eszembe, hogy hoppá! El kell vinnem az osztályképeket. Gyorsan szóltam anyunak (:d), ő meg is találta őket, és végre el is indultam. Ilyenkor már el voltam késve (y). Az utca felénél felhívtam a Brigit, hogy ő már ott van-e, reménykedtem, hogy nem csak én kések:ddd. Mondta, hogy ott állnak a suli előtt, és lejönnek elém. Össze is találkoztunk, Jeny, Brigi meg én, aztán mentünk a suliba.

Oda is mentünk az előadóihoz, de épp valami székfoglalósat játszottak:dd és nem mertünk bemenni, mert hogy elkéstünk, de aztán bementünk és játszottunk mi is, csak nem székfoglalósat, hanem "táncoljúgyhogyapárodésatefejedközötttartjátokapingponglabdát", "etesdmegapárodatbekötöttszemmelegykézzelegyóriásikókuszkockával", nameg a "táncoljegyújságondemiegyrekisebbrehajtjukhogyelessééé":DDD:D.
Szegény Rékával játszottam a sütietetősben, én rögtön benyomtam a fejébe, ő meg beszélni se tudott, de majd meg is fulladt meg minde.. szegény xd. Brigivel meg a pingponglabdásba mentem, ott asszem mi estünk ki először xdd

Az újságontáncolóson Edit meg Anna indultak együtt, az Anna fölvette az Editet a hátára, meg aztán borultak is egyet xdd. Nagyvolt :d
Játékra többre nem emlékszem.

Ezután sokan, beleértve engem is, kimentek inni/enni, aztán mentünk is vissza, de a legtöbben ültek, újra beleértve engem, de azátn karaokiztunk :d De tömegesen. :D
Volt ott david guetta, tankcsapda, minden mi szem szájnak ingere. Ezek után néhányan táncoltak, de az emberek elkezdtek fogyatkozni. Végül már én is(!!!!!) beálltam táncolni, tök jól elvoltunk, hülyéskedtünk, táncoltunk, énekeltünk, vonatoztunk... TIZENHAT TONNA.... :)))))))
Ez ment egy ideig és egyszercsak...vége lett...   .___. ... hirtelen csapott le ránk a bú. xd
Mehettünk pusztítani a tonnányi emgmaradt szendvicset, sütit, piát meg minden fost, nameg pakolni, takarítani stb. :/:) De ez is beeltartozik, ezt is megkellett csinálnia valaki(k)nek. :)
Ezután természetesen hazamentünk. és ittvagyok.:))

Ez lett volna a mai nap röviden, nyugodtan ki lehet egészíteni, én már lusta voltam részletezni a táncot............xd

Köszi hogy elolvastátok

Jóéjt =)

Címkék: cool lol buli suli brigi réka ádám mindenki bankett fasza csomi dittke

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr1002072814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BrigixD 2010.06.11. 15:55:58

Igaz, megígértem, hogy nem írok komit, de hát rámtört az, hogy írjak:Daz elején kihagytad azt, hogy amikor felhívtál, és mondtam, hogy úgy megtudsz minket találni, ha 2 kurvát látsz az útonxDDés be is jött;) kaptuk a pedofil kiflivigyort, meg a dudát:DxD jah és másodiknak estünk ki, hát lássuk be még magassarkúval is 1 fejjel magasabb vagy nálamo_O a hát a táncról annyit, hogy szinte csak mi voltunk a parketten:P és összebasztam a linóleumot az új cipőmmel(új cipő hátránya), de nem takarítottam fel^^ asszem a sok kajától nem bírtam aludni, és folyton azt álmodtam, hogy pizsibe vagyok, és a szobámba vagytook:Dxd de gáz volt....asszem ez is jó rövidre sikerült:D

ShitCannon 2010.06.11. 15:58:50

@BrigixD: mégis kinek a f*sznak és miért ígérted meg, hogy nem írsz komit? rohadj meg :D
én csak örülök ha írtok pazdmeg:c:D

BrigixD 2010.06.11. 15:59:35

hát neked ma:Dnem emlékszel,te süsü?xD

ShitCannon 2010.06.11. 16:02:23

hát nekem biztos nem mondtál ilyet. de mégis miért mondtál volna? ez óriási lófaszság
süti beállítások módosítása