Ma csütörtök van, és elég fosnak kezdődött a nap. Elkéstem és beszólt ****** hogy, idézem: B. Brigitta hánykor kell beérkezni? Hát akkor amikor én akarok xD

De térjünk vissza a lényegre. Kiderült, hogy a fele lány terhes o.O, és az apák kiléte még ismeretlen. De egy biztos: A Réka gyermeke a Gergőtől van:P. Tehát EZT már nem tagadhatod le kisfiam^^ (Dehogynem! - ShitCannon)

Én személy szerint kikészültem tesin, mert túl kicsi a lábam, és nem bírtam úgy szökkeni, mint a Réka, vagy a Gergő-.-". De attólmég Dittel szakadtunk egy sort, és megállapítottuk, hogy ki kire hasonlít amikor fut xD

Nyelvtan óra elején a Lajosbá kicsit "beindult", mert "állítólag" ordibáltunk meg ilyenek:O

Szal Dittkéék még hétfőn is hetesek lesznek. IJB. Holnap megyünk a Nagy Sportválasztó Napra(*), úgyh gyülekező negyed 8-kor és kötelező ezeket elhozni:

-DIÁK igazolvány

-TAJ kártya

-Könyves póló

-Személyi

-Kaja, pija (bőségesen):D

Szal holnap reggel az egész bagázs lemegy busszal és szétsportuljuk az agyunkat:P

ßß

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr921388749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.09.17. 18:39:06

hát igen, ez a nap a sportról fog szólni..xD
am jó lett a bejegyzés brigi:D
Hát igen, az én gyerekem apja? Hát nemtom annyit tok hgy 3hónapos vok, azaz: márciusba lesz meg,ikrek szal úgy mondom hogy leszNEKxDDD valamint 1fiú&1lányXDD a fiú benjámin a csaj meg jázmin lesz:P
Grat a papájuknak:P
süti beállítások módosítása