Überkula

 2009.06.01. 21:16

Helló!

Ma hétfő van. Pünkösd hétfő. Nekem nagyaonnagyonnagyon rossz volt ez a napom. Egész nap a szobámban ültem, tanultam. Na meg most (21:17-kor) jutottam ide a géphez. Szerintem a holnapi nap is rossz lesz, de talán még van esély. Na mindegy. Remélem nektek jobban telik.


Amúgy, ha akartok, írhattok neveket a kutyáknak, mert még mi sem tudjuk :D. Két kan és két szuka van. Jah, és előszöris olyan nevet várok, ami majd a törzskönyvben lesz. A betűsnek kell lennia, mivel első alom (tehát most először szült a Lujzi). Nem ezen a néven szokták hívni a kutyákat!

A másik pedig várok olyan neveket is, ahogy szólítanánk őket. Az mind1, hogy milyen betűvel kezdődik:D

De csak ha van kedvetek :)

Na ßß

Címkék: kutya név

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr351157679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

^.^Réka^.^ 2009.06.02. 14:16:05

én segítek szívesen csak mondd h milyenekre gondolsz aztán mondok!!
HA TUDOK!:P

^.^Réka^.^ 2009.06.02. 16:31:37

mennyi fiú mennyi lány?

ShitCannon 2009.06.02. 18:02:14

Bele van írva. A kutyáknál a szuka az a nőstény, a kan pedig a hím. De gondolom ezt tudjátok! x)
süti beállítások módosítása