3.nap gyorsba

 2009.09.03. 22:37

Gergő jelentkezik a billentyűzet mögül 8-D Na szval EditKE kérésére írok egy postot mára is :D

Megtörtént az első angolóránk. Beszélgettünk stb. Szerintem a Malina Judit normális tanár, szval ő jó lesz:DD

Utána jött a matek, ami elég unalmas volt, dehát ez a matek :D

Ezután jött a tesi.. Távolugrottunk, és én 2m 10cm-t ugrottam (büszkefej xD-by Edit) fájós lábbal xD. Bár a Bereczki(barack xD) 2m 5cm-t mért, de azt a cuccost kb 20fokos szögben tartotta..

És azután jöhetettaaaaa................FÖCI. Egy kicsit bealudtunk a nagy információfrissítésben, de sebaj xD

Azután jöhetett a nyelvtanóra, újabb ismétlés, és ebből kaptunk is egy nagyobb adag leckét, legalábbis annak tűnik :(

És végül jöhetett a biosz, amin átbeszéltük a dolgokat, és már jöhettünk is haza :3

A szünetekben sem történt semmi nagyon különös...de azért 1 igen xD

A Dani meg az Ádám kitalálta, hogy aztmondják nekem, hogy a Máté aztmondta nekik, hogy mondják nekem, é hogy én mondjam a Rékának (eddig érthető?xD), hogy:

"Te a magas én a kicsi,

Szemmagasságban a cici...." xDDDDDD

Hát a végére nem derült ki, hogy most akkor ki is találta ki, de mind1 xD

Na ßß :D

Címkék: szar suli shit unalom

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr631358922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dittkee 2009.09.03. 22:44:51

hello!
köszi hogy megirtad ...:D ahhoz képest hogy csak igy gyorsba irtad elég méretes lett :D
am iggen a Juditnéni jólesz...végre talán tanulok is valamit xD
nah igen a föcin eléggé elaludtunk: ííííííííííííííí ment végig (by herceg :D)
sztem ennyi..elment ez napish...vagalább nemgörcsölt annyira a hasam :D
volt még 1-2 dolog amit bizonyos okok miatt nemirokkki xDDDD
ßß

ShitCannon 2009.09.03. 22:50:51

@Dittkee: 1.Szívesen :D
2. Hát minden óránál használtam entert(tehát új bekezdést), dehát így átláthatóbb :)
3. Mik azok a bizonyos okok? ^^

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.09.04. 06:45:48

xD
jó lett a bejegyzés!:D
Sztem a Malina télleg jó lesz..(nem úgy mint az aida..)
am meg sztem ditt arra gondol gergő...(mittetélXD)nah jó télleg nemtom szal majd ma megkérdem:Dmer reggel 06:45-vanXD na ßß

^.^Réka^.^ 2009.09.05. 22:47:04

najóó
azé a dani kapott
de ádámot nem vertemmégmeg
na mind1
azé skypeon amikor mondtad szakadtunk
nem?
süti beállítások módosítása