Gondolkodó

 2009.07.23. 01:33

Hmmm... Olvastam a szevasztok.blog.hu-t. Igazából arról van szó, hogy augusztus 1-től Magyarországon blogger igazolvány, vagy micsoda kell a blogoláshoz, mivel nem szeretnék, hogy ez az egész el feketepákósodjon :) Mivel már rengeteg fölösleges blog létezik, gondolom ezért csinálják ezt. Na szóval, mivel ez a blog sem valami nagy közönségnek szól, ezért ez sem nyújthat sokat az embereknek gondolom. Hát én most kb. ezt szűrtem le hirtelem a dolgokból o.O Ezt megint át kell olvasnom.

Na igen átolvastam, szval az van, amit fönt leírtam. Én szeretem ezt a blogot, nemtudom, hogy miért, de szeretem :D És ha esetleg kitörlik vagy ki kell törölni vagy ilyesmi, annak nem fogok örülni, dehát ilyen az élet :D

Amúgy a bloggal & dizájnnal ( xD ) kapcsolatban (ha megmarad, vagy kitudja még mi lesz): Tegnap telefonon szóltak, hogy lesz egy ilyen informatikai tanfolyam vagy nem is tudom, hogy fogalmazzak. Leginkább a webdizájn rész fogott meg belőle, mert azt szívesen megtanulnám... De ez a tanfolyam decemberben fog kezdődni, és még át kell gondolni, namegmég az árat sem tudom, és a helyszínt sem.

Na ennyi lett volna. Remélem idetévedtek így július végén és itthagytok egy-két kommentet. Ó, és amúgy ha már esetleg 1-jén kitörölnék a blogot, akkor én pont nemleszek itthon, mivel nyaralni megyünk, de lehet, hogy írok még a héten.

Na mostmár tényleg ennyi, remélem végigolvastátok, de mostmár hajnali fél 2-kor nekemis le kéne dőlni :D

ßß

u.i.: Már egy kicsit várom a sulit, beteg vagyok? xD Mégse :P


Most olvastam néhány blogot, és lehet hogy csak poén??? o.O Na mind1, akkor szar vicc

Update: Bocs, csak jövőhét szombaton megyünk el :D

Címkék: dizájn tanfolyam nyár shit bloggerigazolvány

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr181262193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.07.24. 10:32:34

Hát...akkor sztem megfogják szüntetni..:\xxD pedig tök jó volt..deh a csetet nem, szal az jó:)
A tanfojamra viszont sztem megérné:)) legalábbis érdemes lenne neked elmenned! ha úgyis valamien infós pályára akarsz menni...
Am nem vagy beteg mer má' én is várom..XD vagy nemm...deh nemtom...xD isis..
nekünkmeg jövőhéten tjt..amire nem naon akarok menniXD deh brigiékné fürdök hnap:Y
azt már várom:Y meg persze a családi nyaralás agusztus 15-21:D nah jó nyaralást gergő (addigis ha nem írnék)!

ShitCannon 2009.07.24. 13:24:31

Köszi, nektek is :) Amúgy mégse megyek a tanfolyamra, mert egy egész tanéves, heti 1alkalom 3óra, és gondolom nem olcsó. Na meg ameddigre hasznosítani tudnám, addigra már elavult lesz :D

ShitCannon 2009.07.24. 16:08:50

Kiderült, hogy ez a bloggerigazolvány csak egy poén volt..... Akkor nem kell aggódnunk xD

Dittkee 2009.07.24. 19:37:43

hy!
Hát...ez egy rossz vicc volt...XD
am nemtom deh én itthon se akarok maradnii meg vissza se akarok menni...és természetjáróba se akarok menni...
VALAKI MEGTUD SZÖKTETNI ENGEM???? JÓÓ MESSZIREE
váromm a jelentkezőket...XD
oOoOa tévébe aztmondták hogy PACSKOLNII XD...FOCI seemi más XD
jó nyaralást!!!
SZÖKTESS!!!! nah ßye-ßyee

Dittkee 2009.07.24. 19:41:52

csé megint én XD
azt hallottam a Tv-be hogy DABAS!!! XDXD most képzelődök vagy mianmáá??? Biztos hogy ez csak foci??:O:O
ez a kommentár egy beteg...itt ordibál...
Nyíregyháza rúgott egy GOOOÓÓÓÓÓÓLT!!!!!!!!!!! XD
ha unom a fejem sztem ma még írok vagy 5-öt XDXP CSáó-CSáó

ShitCannon 2009.07.24. 19:50:51

Ok, nyugodtan, legalább gyűlik a komment xP

BrigixD 2009.08.02. 10:25:35

Ahoj:D
Hát nemtom mi lesz ebből h a mukik megszüntetik vmixD
Min1 majd meglátjuk:/
Am meg sztem menj el arra a továbbkébzésesbigyora me sztem még nagy hasznod lesz belőle:D
Nah csók mindenkinek(K)
süti beállítások módosítása