Nothing

 2009.04.24. 15:13

Na ez a nap elviselhető volt. Bár már rég vissza kaphattam volna a kupakom!!!!!!! Jajj, bocs hogy nem akartam elázni xD

És akkor Réka mondja: Gergő! ,,|,, Beszoptad!

Közben Gáspár Ricsi jön mögötte... xD


Na szóval a mai cucc az előzőn kívül, hogy az előadóiban voltunk, mert a mi termünknél voltak a 8-osok mert tablóképet csináltak.

Föciből beszedték az MF-et, én kaptam egy 5D-t xP

Na meg a mi csoportunk infóból dogát írt... Az internet szolgáltatókat nemtudtam :SS

Ja meg voltunk ádámmal gyrosozni.


Ó, és egy magyarázat!

Társszerkesztő: Az a személy, aki tud bejegyzéseket írni meg még nemtom mit xD, na de az a lényeg, hogy nem kell neki semmi különöset csinálni (pl: ő nem tudja szerkeszteni a designt stb stb) tehát csak írni kell tudnia :D Szval igazából az osztályból bárki lehetne...Kivéve Szilvi xD

Na Helló-Belló

Címkék: gyros föci infó társszerkesztő vízicsata

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr961084047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása