LoL

 2009.07.24. 20:28

Na mostmár nem Update-ben írom meg a dolgokat, hanem külön bejegyzésbe, de előzőhöz is kommenteljetek xD

Na szóval Ma voltam fodrásznál o.O Utoljára kb 2009.olyan februárjában lehettem és ma van 2009.július 24. Délben voltam... Hát előtte már nemvolt időm lefényképezni a hajam, pedig akkor cisnálhattam volna egy Előtte/Utánna képet :)  Hát elég furcsa érzés, és nem jó értelemben :S Remélem érdekel titeket ez a téma :D xP

Ennyi

Címkék: lol shit haj

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr221266581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

^.^Réka^.^ 2009.07.24. 21:05:40

azt megnézném:P
tegyél fel róla 1-et!

ShitCannon 2009.07.24. 21:29:54

1. Ne akard látni, amikor először láttam a tükörbe megszáradtam, hirtelen eszembejutott egy nyomi csaj, majdnem ilyen fejjel és hajjal :D Lehet, hogy csak rémálmomban láttam, de nagyon durva...
2. Dehogy rakok föl, azt kéne még xP A Szilvike például agykárosodást kapna, bár az már megvolt xD

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.07.25. 08:54:37

szilvike nem szokott fenn lenni ittXD
am mennyire rövid lett??xD olyan mint ádámé hosszún vagy amilyen neked volt régebben?

ShitCannon 2009.07.25. 14:42:26

hát... Izé, olyan kicsit aránytalan lett, szóval oldalt kb a fele lett, bár ti már azt sem tudjátok, hogy mekkora volt :P Amúgy már a vállamat érintette, de úgy mint a lányoknak xP Nameg elől alapból csak a szemöldököm alá ér, de ha lehúzóm akkor az orrom közepéig.

Dittkee 2009.07.25. 22:14:10

Helloo-Belloo!
izee...mit irjak??
reggel elmentem könyvtára délután ööö takarítottam( Jancsi orbidált ,késekkel rohangált, meg verte a fejét a falba) deh végüliish sikerült kitakarítani a játaékai között ish...jah meg elollvastam a NHN6-ot XD...tudom-tudom hogy beteges XD
én még seemittse készítettem össze a cuccok közül...él az a latricer vagy mih ah neve sztem keményebb mint a füld ugyhogy nemtom hogy fogok én aludnii...
Könyvtárba kivettem valami olyan könyvet aminek valami ilyesmi a címe: Angel és bohókás családja: SKÓTOK, rokonok és másféle népségek XD XP +kivettem rosszcsont petit...XD jóvanna olyan joo
ÖÖÖ és csak ugy figyelmesztetésül irom hogyha akárki leszólít benneteket az uccán meg ne álljatok vele beszélgetni!!!!
Engem szerdán leszólított egy 30-as pasii azt olyanokat mondott HOGY MENNNYIRE SZERET ENGEM MINT EMBERT!!!!+HOGY MILYEN SZÉP KISLÁNY VAGYOK PFFFFFFF
ÉS MEG SIMOGATTA AKAROM!!!! ÉRTITEK????? HOGY ENGEDHETNEK ILYEN PEDOFILOKAT SÉTÁLNI AZ UTCÁN...ARRÓL MÁ NEMISH BESZÉLVE HOGY APÁM HOGY KIAKADT...MAJDNEM FELHÍVTA A RENDŐRSÉGET....
ÉS RÁADÁSUL MÉG AZ ILYEN CIGÁNY (JÓVANNA KISSEBBSÉGI) NÉPEK ISH BÁMULNAK HA KIMEGYEK AZ UTSÁRA...LEHET HOGY NEMNAGYON KÉNE ELJÁRKÁLNOM ITTHONRÓL...HÁTH ÉN TISZTÁRA KIBORULTAM...
nah mind1 szóval neh beszélgessetek idegenekkel!!!
most este 22:16 van... sztem megyek fogatmosnii meg aludnii...
GOOD Night!!!(K)(L)

Dittkee 2009.07.26. 08:54:01

HY!
SRY ategnapi kiborulásoméé...tudjátok menyik két dolog van rám rossz hatással: a könyvek meg a pia... XD meg még eza TJT ish...
Apám ilyet beszól anya szerint:
Törvényes ez az oldal? ki csinálta? nehogy bajba kerüljenek!!! XD HÁHÁ
elkap a rendőrség...XD
nah mentem ööö összekészíteni a cuccokat!
Irjatok vissza!!!Write soon!!
pápá(K)(L)

Dittkee 2009.07.26. 15:40:14

Hello! megint ich
Szilvi olyat mesélt nekem hogy bementek a benyóék boltjába, azt az apja olyanokat kérdezgetett tőle hogy mit tud arról hogy ÉN verem a gábort??!!! XD
Mert ha szerelmes vagyok beléé nem így kéne kimutatni...xd pff
meg hogy beszélni fog apámmal (nyugottan)
Meg hogy megelégelte hogy a fia egyfolytába kék-zöld foltokkal jön haza...(mintha karatés vagy mittoménmi lennék!!?? XD)
hát ez tisztakész ...nemtom mibaja van velem a benyónak...KÖCSÖG
azt ráadásul tele volt a bolt azt most mindenki azthiszi hogy verem a benyót!!! mégijet
deh komolyan szerintetek én szoktam verni??? deh komolyan erre válaszojjatok!!!! PLS
nah sztem lassan mentem válaszojjatok!!!
holnap We are going to TJT...minek keleett oda jelentkezni nekem???
nah szia-szia mentem(K)(L)

ShitCannon 2009.07.27. 14:00:34

Szevasz Edit :D Láttam, hogy gyorsan gyarapodnak a kommente, de mi volt ez a törvényes izé? xD Anyád megkérdezte, hogy a shitcannon.bog.hu törvényes-e? :D vagy mivan? :D

♥csomika♥ · http://www.best678a.mlap.hu/ 2009.08.01. 09:16:49

hát edit...a benyóék extra hüjék-.-"....
deh az a pedofilos eset...télleg nem kéne annyit járkálnos...állítom hogy kiszúrtak már téged...:\
gergő 1képet rakj fel plíz*_*

Dittkee 2009.08.01. 14:20:08

hy!
az a dolog ugy volt hogy apám ilyet beszól: Az az oldal törvényes? nehogy bajba kerüljetek miatta...XD
nemért ő ilyenekhez XD nehogy beszarjá hercegXD
pá-pá

BrigixD 2009.08.02. 11:29:32

ahoj:D
Hát dittke én ezen kikészültem ezen a pedogil izásenO.o
Most már csak kutyákkal merek kimenni az utcáraxd(nyugi csak vicceltemxd)
Am sztem tökre törvényes ez az oldal mivel rendesen meg lett csizve(azaz rendesen regisztrálva meg ilyenek)
Puszixx
süti beállítások módosítása