Visszatértem ^^

 2009.05.26. 14:49

Kb. másfél hetes (Réka szerint 2, na de tökmindegy :D) nemírás után megint ittvagyook. Azért nemírtam, mert egy kicsit elment a kedvem, mivel nemláttam sok visszajelzést a bejegyzésekre. Bár értem is, mivel ottvagytok, nem lehet sokat hozzáfűzni, de igazából nemistudom... :D Na szóval következzen a napi bejegyzés:

6óránk volt. Elég gyorsan elment. Ádámot már egy ideje elkezdtem, kikészíteni, SZÚRkálom(xD) a rottringommal, és mindig tiszta ideg. Najó megígérem, hogy mostmár abbahagyom :DDD. Tesi ma nagyon szar volt szerintem. Ott szenvedtünk a másik oldalt, na mind1 már rágondolni is rossz. Aztán jöhetett a biosz doga, ami szerintem 100%-os lesz, de lekopogom. KOPKOPKOP. Amúgy a napközbeni órákban, például infó, matek stb, nemtörtént semmi különös, csak unalom. Ez volt a mai nap, a visszatérésem napja.

Szerintem egész jó kis bejegyzés lett, és még hosszú is, mindig így kéne csinálnom :D


Egy játékajánló:S4 League. Ez egy mmofps anime style-ban. Jó kis pörgős játék modern időkben játszódva. Vannak skillek, ruhák, különféle fegyverek, szintek stb. És van pár magyar is. Nekem nagyon tetszik:D. Amúgy hasonlít a Gunz-hoz, márha tudjátok miaz :D.

A játék:

Na ßß

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: ádám tenisz tesi visszatérés gunz s4

A bejegyzés trackback címe:

https://shitcannon.blog.hu/api/trackback/id/tr821144872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása